پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2524
-
الف
+

شیلی «نرودا» را به عنوان نماینده خود به اسکار معرفی کرد

کشور شیلی فیلم «نرودا» ساخته پابلو لارن را به عنوان نماینده خود در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار به این آکادمی معرفی کرد.

کشور شیلی فیلم «نرودا» ساخته پابلو لارن را به عنوان نماینده خود در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار به این آکادمی معرفی کرد.

به گزارش آی‎فیلم، ارنستو اوتونه وزیر فرهنگ شیلی درباره انتخاب این فیلم برای اسکار گفت: فیلم لارن بر زندگی پابلو نرودا برنده جایزه ادبی نوبل به عنوان یک شاعر و سیاستمدار تاکید دارد.

نگارش فیلمنامه برعهده گیلرمو کالدرون نمایشنامه‌نویس شیلیایی بود و فیلم به عنوان محصول مشترک سینمای شیلی‌، فرانسه‌، اسپانیا و آرژانتین ساخته شده است.

کشورهای مختلف تا سوم اکتبر ۲۰۱۶ (۱۲ مهر) فرصت دارند تا نماینده خود را به آکادمی معرفی کنند. این فیلم‌ها باید تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ در کشور سازنده به اکران درآمده باشند.

برندگان هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار ۲۶ فوریه (دوشنبه ۹ اسفند) در لس آنجلس معرفی می‌شوند.

گفتنی است جوایز آکادمی یا اسکار، مراسمی است که جوایز سالانه آمریکا توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک به بهترین آثار صنعت سینما جهان در آن اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و هر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر